lunedì 9 giugno 2008

reteta mea de pandispan

Ingrediente:

-4 oua

-4 linguri de zahar(lg)

-4 lg ulei

-4 lg faina

1-am separat cele 4 oua...

2-am amestecat galbesnusele pana ce au devenit astfel :

3-am adaugat cate o lg de ulei dupa care am amestecat bine dupa fiecare astfel:

4-apoi am amestecat bine pana ce am pus tot uleiul.

5-am pus 4 lg de zhar in albuse siam mixat bine pana ce au devenit asa :

6- am pus apoi 2 lg din albus in galbenuse si am amestecat bine

7-dupa care am adaugat restul de albus si am pus pe rand cate o lg de faina cu varf din cele 4, amestecand bien dupa fiecare. Asa arata la sfarsit compozitia :

8 am pus in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina, dupa care am bagat la cuptor la 175°C pt cca 20-25 minute. Se incearca cu scobitoarea. Cand scobitoarea iese curata, blatul este gata.

Atentie: blatul se lasa 3-4 minute in forma dupa care se scoate pe gratar unde continua racirea

1 commento:

Anonimo ha detto...

Bine te-am regasit ! si sa fie intr-un ceas bun noul tau blog.
Felicitari !
Eu am citit reteta de muffins si o sa te copiez in curind.
ps: ai un mesaj privat pe forumul italian