lunedì 9 giugno 2008

tort inimioara Giulia si Loreto

Urmand instructiunile mele de la « reteta mea de pandispan « si « crema gen diplomat » am facut un tort pt ziua indragostitilor,14 februarie pt mine si sotul meu. Deci: am facut blatul si l-am lasat la racorit. Apoi in forma de inimioara am pus pelicola alimentara dupa care am varsat crema inauntru , am pus partea de jos a blatului, am invelit totul in pelicola ce a ramas pe margini, si apoi am lasat la frigider cca 12 ore, sau mai bine de seara pana dimineata. A doua zi, am scos din frigider forma, am dezvelit filmul si am insiropat blatul cu cateva liguri de sirop de persici.l-am intors,pe platou, si l-am acoperit sa nu ii fie frig cu partea de sus a blatului.

Apoi l-am acoperit cu frisca

Si l-am decorat astfel :

Si o feliutza pt voi :

Nessun commento: