mercoledì 22 aprile 2009

SOUFFLE DE CAPSUNI



In sfarsit am revenit! va rog sa imi scuzati absenta dar am fost pt cateva luni acasa la ai mei, in Romania. am avut parte de o gramada de aventuri printre care, culminanta a fost pierderea lui Jerry. L-am cautat 13 zile, timp in care am facut aproape 3000 de km. Am batut fiecare centimetru patrat din 3 sate. In fine totul s-a terminat cu bine, in cele din urma l-am gasit si am fost cei mai fericiti. Dar sa lasam deoparte palavrageala si sa trecem la chestii interesante :P


SOUFFLE DE CAPSUNI

Ingrediente pt 6 persoane:

-2 oua
-200 ml frisca lichida
-300 gr capsuni + 2-3 capsuni mai frumoase pt ornament
-15 gr gelatina
-4 linguri de zahar
-2 linguri nuca de cocos pt decor

am separat ouale si galbenusele le-am mixat bine cu zaharul. am pus apoi castonul pe bain-marie pana ce compozitia a devenit cremoasa si s-a incalzit bine, dupa care am adaugat gelatina pusa din timp la inmuiat in apa rece. am frulat capsunii si i-am lasat cu tot cu seminte pt ca pe mine nu ma deranjeaza dar in reteta originala, se paseaza prin o sita pt a se indeparta. am luat castronul de pe aburi si am amestecat mai intai cateva linguri din capsuni cu crema pt ca datorita gelatinei daca se amesteca tot dintr-o data se crema se intareste si nu se mai incorporeaza bine cu sucul de capsuni, apoi am adaugat restul. am lasat deoparte, apoi am batut 150 ml de frisca bine, dupa care am adaugat in crema de mai sus. la sfarsit, am mixat si cele 2 albuse si le-am adaugat in crema.

am luat 6 cupe pt souffè si am pus cateva bucatele d ecapsuni taiate si cativa biscuiti sfaramati in interior. am inconjurat cu hartie de copt cupele, astfel incat compozitia mea sa urce de un deget deasupra bordului cupei si sa nu cada. am impartit apoi compozitia in fiecare cupa in mod egal si am dat la frigider pt cca 2 ore. am scos apoi cupele, le-am dezvelit din hartia de copt, iar acea parte de un deget am acoperit-o cu fulgi de cocos. am batut apoi si restul de 50 de ml de frisca si am ornat dupa cum am avut atunci inspiratia.

sper sa va placa, Pofta Buna!

1 commento:

Anonimo ha detto...

cine era jerry?